logo

Marketing szeptany gorlice

Jedna pani drugiej pani…

A słyszałaś, że ta firma posiada doskonałe produkty? Wiesz, że tamci to robią wspaniałe szkolenia? E tam, oni na rynku długo nie przetrwają, mówię ci. I tak powiadamy to jednym, to drugim, coś niecoś. Nadajemy, przetwarzamy, relacjonujemy, być może niekiedy nawet toszkę bajerujemy… Niekiedy coś ubarwimy, czegoś nie dopowiemy. Wszystko zależne jest, jaki rezultat chcemy dostać. Nie ma co jednakże tuszować, że w sprawach zawodowych, gdy prowadzimy jakieś biznesy, znakomicie jest szeptać wartościowo na swój temat, a może nie do samego końca przyjacielsko w kwestii konkurencji. Takie życie. Świat interesu bywa nieugięty i brutalny niczym las tropikalny. Przetrwa tylko najsilniejszy osobnik. Marketing szeptany to niezmiernie przenikliwe narzędzie wywierania wpływów. Zarówno wewnątrz branży, w jakiej działamy, jak również w stosunku do odbiorców, do których kierujemy swoje produkty albo usługi. Są także tacy, którzy funkcjonują podług określenia: ” nie istotne jak, istotne żeby mówili”. Jest to nieco ryzykowne. Niemniej jednak dobry zespół do spraw marketingu a przy tym public relations jest w stanie nawet w najwyższym stopniu kontrowersyjne a w dodatku niepochlebne sądy przekuć w sukces wizerunkowy. Musimy mieć jednakże gwarancję, że są faktycznie najlepsi. Po to zatrudniani są profesjonaliści, żeby każde przedsięwzięcie spożytkować z profitem dla swojego pracodawcy. By żaden szept nie uszedł ich uwadze i nie pozostał zignorowany w wszechstronnym oddziaływaniu firma – konsument a także firma – rywalizacja. Jest to ogromne narzędzie a przy tym wielka sztuka, żeby zaprogramować wszystkie poczynania a także zaplanować ich konsekwencje i następstwa. A więc szemrajmy.


Możliwość komentowania jest wyłączona.